C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Happy?
Tuesday 27 March 2012 • 06:40 • 0 comments
 


Assalamualaikum, hai Tajuk entry dekat atas happy? Tetiba je nak cerita pasal happy --' Sebenarnya tak tahu nak post apa, tapi menggedik jugak nak update something dekat blog ni. Okay, nak jujur ni! Awak, saya rindu awak sangat! :'( Sabtu minggu lepas baru je kita dua jumpakan? Tapi sebenarnya saya tak puas nak habiskan masa dengan awak lagi. Hmm, semalam kita gaduh besar gila sebab pasal ex saya tu kan? Sebelum ni awak dah janji dengan saya nak mulakan hidup baru, tak nak ungkit kisah lama. Tapi semalam kenapa semuanya awak ungkit balik? Awak, saya dah tak ada apa-apa hubungan dengan dia dah. Saya hanya ada awak tempat saya mengadu, berkongsi suka duka semua tu :( Awak percayalah, saya tak akan tinggalkan awak lagi. Saya tahu awak sayang, cintakan saya, tapi saya ni selalu sangat tanya soalan yang sama dekat awak kan? Kalau boleh, tiap saat saya nak tanya soalan yang sama supaya saya tak ragu dengan cinta awak terhadap saya. Semalam saya menangis teruk sangat, saya tak mintak menangis macam tu pun awak. Tapi awak cakap jangan menangis sebab awak, tak ada guna nak menangis sebab awak lagi. Saya menangis sebab awak, sebab saya tak nak kehilangan awak lagi. Saya tak nak awak pergi tinggalkan saya lagi, hidup saya tak lengkap tanpa awak di sisi saya :( Sejak awak hadir dalam hidup saya, saya dah ada semangat baru. Saya dah boleh lupakan semua masa silam saya, saya bina hidup baru bersama awak. Kita dua kenal dah 3tahun lebih awak, baru kali ni kita serius dalam hubungan kita ni kan? Saya anggap awak lebih dari seorang kekasih, awaklah sahabat saya, pelindung saya  Saya tahu sejak awak kenal saya, saya ni terlalu banyak sangat bagi masalah dekat awak. Tapi saya tak mintak semua masalah tu datang awak, Allah yang bagi semua dugaan ni dekat kita. Kita hanya mampu berdoa, tempuh dugaan ni sama-sama. Susah senang kita sama-sama awak, saya sentiasa di sisi awak untuk bagi semangat tiap kali awak mula nak putus asa. Sejak saya kenal awak, saya BAHAGIA sangat bila bersama awak. Saya harap sangat hubungan kita bukan setakat ni je, saya nak kita kekal selamanya. AMIN! InsyaAllah, kalau kita ada jodoh bersamalah kita dua selamanya. Kalau dah jodoh, tak kemana awak. Kita manusia hanya merancang, Allah yang tentukan semua tu. Kita jangan pernah berhenti berdoa dekat Allah, sebab dia yang mencipta perasaan ni :') Saya tak nak apa yang ibu saya cakap tu jadi kenyataan, saya tak nak menyesal suatu hari nanti bila bersama awak. Saya tahu awak kuat, awak tak macam lelaki sebelum ni saya kenal. Saya tahu awak boleh berubah, saya tahu awak kuat! Awak jangan putus asa ye? Kita sama-sama pertahankan hubungan ni, saya JANJI!


You are somebody's reason to smile :)





PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • 5months , Alhamdulillah :')
  • Happy Anniversary ♥
  • Hujan ♥
  • Weeee !
  • Half of My Heart ♥
  • Kau tipu aku :']
  • Alhamdulillah :']
  • Kita dan dia ♥
  • Sakit -,-
  • MrKF ♥