C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Kosong -.-
Sunday 1 July 2012 • 02:21 • 0 comments

Assalamualaikum, hai Tadi pagi tersedar dari tidur sebab dapat text dari dia, dia suruh call. Then, kita pun call guna handphone adik kejap. Cakaplah pasal text yang kita hantar dekat dia semalam, blablabla whateverlah -.- Lepas tu rasa penat sangat, sambunglah tidur balik. Iya, kita memang anak dara yang malas bangun pagi. Tup tup tengah syiok mimpi, dapat lagi text dari dia. Oh, dia dah topup rupanya --' Dia ajak kita text, okay pinjam handphone adik kejap text dia. Tak lama lepas tu dia cakap nak makan kejap, tapi dia tak text balik pun. Dah lama tunggu dia tak text balik, kita pun sambunglah tidur balik. Pemalasnya anak pakcik Roslan nikan? Okay, dah bangun dari tidur. Mandi apa semua, tak makan pun, terus on lappy online. Sebab call dia guna handphone adik, dia tak angkat pun. So, nak tengoklah dia online ke tak? Last-last nampak dia tengah online, tetiba adalah muncul satu masalah yang buat hati kita ni sakit :') Hmm, okay tak sangka jadi macam tu. Kita pun hantarlah chat dekat dia, dia reply chat tu macam tak fikir perasaan kita je. Okay, nangis dan terus nangis. Hmm, nak luahkan perasaan kejap boleh tak? Okay dengar tau :')

Awak apa salah saya dekat awak sampai macam ni sekali awak buat dekat saya? Saya dengar semua cakap awak, saya tak ada pun bantah. Tapi kenapa bila saya suruh awak dengar cakap saya, awak langsung tak nak dengar? Awak ni sebenarnya dah bosan dengan saya ke apa? Saya tahu kita ni dah lama, maybe awak dah bosan dengan saya ke kan?  Hmm, tiap hari saya cuba nak tunjuk saya happy. Tapi sebenarnya hati saya tak awak sebab semenjak berapa harini awak dah lain, awak dah tak macam dulu yang selalu ambik tahu pasal saya :') Awak, saya cinta, sayang awak sangat. Tapi kalau lepas ni kita memang dah tak ada jodoh, saya akan redha dan lepaskan awak pergi walaupun sebenarnya hati saya ni tak rela awak pergi tinggalkan saya lagi. Saya nak awak tahu, kalau tiap kali saya call awak tu sebab saya risau pasal awak. Kalau saya ni selalu sangat tanya soalan yang sama dekat awak sebab saya tak nak hati awak berubah terhadap saya. Sepanjang awak muncul balik dalam hidup saya ni, saya rasa bahagia sangat bila bersama awak. Terima kasih, sebab awak dah jaga saya, sebab awak dah beri hati awak dekat saya untuk saya jaga. Terima kasih awak, walaupun hati saya ni selalu sakit dengan perangai awak, cakap awak, tapi tak apa saya selalu maafkan awak tiap kali awak buat salah dengan saya. Saya tak pernah simpan lama-lama dalam hati ni kalau sakit hati dengan awak. Tapi awak, cukuplah buat semua ni. Saya nak awak faham saya, faham diri saya macam mana dulu awak pernah faham perasaan saya ni.

Hoi! Leka je korang baca luahan hati kita kan? Dahlah tu, perempuankan hati lembut. Cepat sangat tersentuh walaupun dengan hal kecik. Hmm, ni dugaan Allah buat kita. Kita kena hadapi semua dugaan ni dengan tabah, Allah bagi dugaan macam ni sebab Allah sayang dekat kita :') Awak, sabar dengan semua dugaan ni okay? Kita sama-sama tempuh dugaan ni, susah senang kita sama-sama ek? Iloveyou, imissyou gemok♥ 



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • ♥.♥
  • Cinta?
  • Dia gedik!
  • SH♥
  • Tension!
  • Merapu -.-
  • Mengantuknya -.-
  • HA♥
  • WNA♥