C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Terima kasih Sayang♥
Thursday, 5 July 2012 • 11:09 • 0 comments

Assalamualaikum, hai Okay, tak sangka sangat dia macam tu. Tadi otp dengan dia, lepas tu mintak dia tolong ajar buat kerja khusus seni. Tetiba tahu-tahu yang dia dah tolong buatkan untuk kita, alahai awak ni selalu menyusahkan diri :') Kita mintak tolong ajar je, bukannya suruh awak buat pun sayang. Tak sangka dia sanggup buat macam tu sekali, terima kasih sayangTerharu sangat, tak tahu kenapa boleh menangis bila awak buat macam tu untuk saya. Sayang sangat dekat awak! Tak pernah ada lelaki yang sanggup buat macam tu untuk saya lagi. Saya ni selalu sangat menyusahkan awakkan? Tapi kenapa awak cakap tak? Hmm, awak :') Rindu sangat nak jumpa awak! Rindunyaaaaaa dekat awak gemok! Nanti kalau awak tak ada hal Sabtu ni, kita jumpa ek? Nak tengok muka awak puas-puas, nak lepaskan rindu Terima kasih sebab tak pernah penat layan perangai saya yang kuat merapu, cari gaduh ni. Terima kasih dah jaga saya, cinta, sayang saya. Terima kasih sayang :') Harap relay kita bukan setakat ni je, tapi untuk selamanya. InsyaAllah, kalau ada jodoh tak kemana. AMIN! Iloveyou, imissyou :*





PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Dia♥
  • Alhamdulillah♥
  • Kosong -.-
  • ♥.♥
  • Cinta?
  • Dia gedik!
  • SH♥
  • Tension!
  • Merapu -.-