C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Happy 9months♥
Friday 6 July 2012 • 10:23 • 0 comments

Assalamualaikum, hai Happy 9months sayang :') Walaupun tadi kita ada gaduh, tak tahu kenapa awak tetiba marah saya tapi saya tetap nak wish jugak. Awak, terima kasih  Hmm, saya tak nak pun gaduh dengan awak and saya tak ada pun fikir bukan-bukan pasal awak. Awak, saya nak jumpa awak je. Dapat jumpa awak kejap pun tak apalah, janji saya dapat tengok awak :') Rindunyaaaaa dekat awak! Kita dah masuk 9bulan kan awak? Alhamdulillah, bersyukur sangat dekat Allah sebab dah panjangkan relay kita sampai sini. Harap relay kita bukan setakat ni je, tapi untuk selamanya kalau ada jodoh. Banyak dugaan kita dua dah lalui sama-sama, susah senang kita tetap bersama. Banyak sangat dugaan yang Allah dah bagi dekat kita dua, sampaikan kita tak larat and pernah nak putus asa lalui semua ni. Tapi kita dua tetap pertahankan relay ni, tetap lalui semua dugaan ni dengan sabar. Allah bagi semua dugaan ni, sebab Allah nak uji kita dua :') Tu maknanya Allah sayang sangat dekat kita duaAda luahan hati dari saya, dengar tau?

Awak, andai esok awak bukan bersama dengan saya lagi, saya nak awak tahu saya tak pernah nak kehilangan awak. Saya tak pernah ada niat untuk menduakan awak, tinggalkan awak. Saya nak awak tahu yang saya cinta, sayang sangat dekat awak. Saya tak nak jauh dari sisi awak walau sesaat pun, kalau boleh saya nak tatap wajah awak lama-lama sampai saya dah puas lepaskan rindu dekat awak :') Awak, kalau awak tahu macam mana besarnya cinta saya terhadap awak saya tak nak awak menyesal satu hari nanti bila kehilangan saya. Terima kasih awak sebab tak pernah penat layan perangai saya, terima kasih sebab sentiasa jaga saya. Terima kasih sebab dah bagi hati awak untuk saya jaga  Awak, saya tak nak kehilangan awak! Awak, saya sayang awak sangat! Awak, kenapa saya menangis? Hmm, awak jangan tinggalkan saya tau tau? Kalau saya ni beban untuk awak, tak apa lepas ni saya redha dengan ketentuan Allah. Terima kasih sayang  Harap esok saya dapat jumpa awak, dah 2 minggu saya tak dapat jumpa awak. Harap jugak esok lebih baik dari harini. Okay, lepas ni saya nak tengok senyuman awak puas-puas! Iloveyou KhairulComel, BieMuncet, BudakGedik, BudakTua, BudakMucuk, Atuk :')  

Dah habis dah sesi luahan hati, bie sayang lepas ni jangan pernah menangis sebab saya tau? Saya ni jahat sebab pernah buat air mata lelaki awak jatuh, saya mintak maaf :( Terima kasih untuk 9bulan ni sayang 

Lots of love,
Amy 





PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Terima kasih Sayang♥
  • Dia♥
  • Alhamdulillah♥
  • Kosong -.-
  • ♥.♥
  • Cinta?
  • Dia gedik!
  • SH♥
  • Tension!