C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Berubah ☹
Saturday, 8 September 2012 • 10:29 • 0 comments

Assalamualaikum, hai Kenapa awak dah berubah sayang? Berubah sangat ☹ Boleh tak saya dapat awak yang dulu? Sekarang ni awak dah jarang mesej saya macam selalu, nampak macam awak sibuk sangat je sekarang. Memang awak betul-betul sibuk ke taknak layan saya? Saya rasa macam diabaikan dengan awak. Kita dapat borak sebelum awak tidur,  tu pun tak macam selalu. Sekarang ni dapat borak dengan awak sekejap je. Saya rasa sayang awak dekat saya tu dah tak ada. Tapi saya ketepikan perasaan tu, saya tahu sayang awak masih kuat untuk saya :') Tapi saya nak awak yang dulu, bukannya yang sekarang ni. Saya nak awak yang masa raya haritu. Masa tu baru saya dapat rasa yang cinta, sayang, rindu awak dekat saya tu kuat sangat. Sekarang ni nak bermanja, dengar suara manja awak pun dah tak dapat. Bila saya tanya elok-elok, awak selalu tinggikan saya. Saya tak boleh dengar awak marah, nanti saya mesti menangis. Saya menangis bukan mengada ke apa, sebab saya dah fobia dengan semua benda tu. Saya taknak benda lama terjadi sekali lagi ☹ Saya tahu janji awak kali ni takkan tinggalkan saya, awak betul-betul maksudkan benda tu. Saya percayakan awak, tapi tolong jangan buat kepercayaan saya dekat awak tu hilang. Iya, saya perlukan awak untuk bagi semangat dekat saya bila saya lemah bukannya marah-marah saya awak. Saya sentiasa ada untuk awak bila awak perlukan saya untuk bagi semangat, sentiasa awak. Awak pun selalu macam tukan? Tapi sekarang awak dah tak macam tu, maybe saya tak perasan. Awak layan, ambil berat pasal saya pun macam nak taknak je. Hanya perasaan saya je macam tu kot, tapi kenyataan awak tak. Saya tahu tu, saya sayang awak sangat Khairul  Rindu sangat dekat awak! Saya harap awak pun dapat rasakan perasaan yang sama macam saya :')

Lots of love,
Amy 



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Happy 11monthsarry♡
  • Imissyouuuu❤
  • Happy Birthday WNA❤
  • Happy 10monthsarry◕‿◕♥
  • August♥
  • Disaat Aku Mencintaimu :'/
  • Happy 9months♥
  • Terima kasih Sayang♥
  • Dia♥
  • Alhamdulillah♥