C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Happy 11monthsarry♡
Friday, 7 September 2012 • 00:01 • 0 comments

Assalamualaikum, haiHappy 11monthsarry sayang :* Pejam celik, pejam celik dah 11 bulankan? Serius, tak sangka kita boleh lama macam ni. Alhamdulillah, bersyukur sangat dekat Allah sebab dah panjangkan hubungan kita dua ni :') Harap hubungan kita bukan setakat ni je, tapi insyaAllah kalau memang Allah dah tulis jodoh kita bersama sampai bila-bila pun saya nak bersama dengan awak Bila saya sedih, ada masalah, ketawa, marah, awak sentiasa bersama saya. Lagi-lagi bila saya tengah down gila, awak sentiasa bagi semangat dekat saya. Terima kasih awak Ibu dengan ayah kita dua pun dah tahu pasal kita sekarang ni, alhamdulillah diorang okay je. Bercinta-bercinta jugak, SPM awak tu jangan lupa. Lagi berapa bulan je lagi dah nak SPM. Semoga awak berjaya andd jadi pelajar yang cemerlang. AMIN! Saya sentiasa di belakang awak untuk bagi semangat dekat awak supaya berjaya, banggakan ibu dengan baba awak :) Apa pun, terima kasih untuk segalanya awak. Terima kasih sebab dah jaga saya selama ni. Iloveyou andd imissyouu


Lots of love,
Amy


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Imissyouuuu❤
  • Happy Birthday WNA❤
  • Happy 10monthsarry◕‿◕♥
  • August♥
  • Disaat Aku Mencintaimu :'/
  • Happy 9months♥
  • Terima kasih Sayang♥
  • Dia♥
  • Alhamdulillah♥
  • Kosong -.-