C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Hati♥
Saturday 29 September 2012 • 00:08 • 0 comments


Assalamualaikum, hai Dah lama tak update entry baru. Rindunyaaaa dekat blog ni, habis dah berhabuk. Kesian awak Mr. Blog :/ I longing him, damn it! Sejak kebelakangan ni dia lain sangat. Mana dia pergi? Rindu dia yang dulu. Hmm, kali ni awak akan tinggalkan saya lagi ke? Start harini awak takkan mesej, call, BBM saya lagi :( Kenapa? Sebab awak nak saya bagi masa dekat awak. Awak ada orang lain ke? Saya rindu sangat awak yang dulu, rindu nak otp dengan awak sebelum tidur. Dah 3 hari saya tak dengar suara awak. Saya sakit awak, awak janganlah tambahkan sakit saya lagi. Saya tak dapat nak luahkan panjang², saya tak larat :/ Saya nak awak tahu hati saya cuma awak, tak ada orang lain. Hanya awak dan saya sayangkan awak. Rindukan awak sangat! Bye love, I hope you can change your attitude

Lots of love,
Amy Hanaaa







PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Berubah ☹
  • Happy 11monthsarry♡
  • Imissyouuuu❤
  • Happy Birthday WNA❤
  • Happy 10monthsarry◕‿◕♥
  • August♥
  • Disaat Aku Mencintaimu :'/
  • Happy 9months♥
  • Terima kasih Sayang♥
  • Dia♥