C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
1year Anniversary♡
Monday 22 October 2012 • 02:17 • 0 comments


Guess what I want to story today. See the picture above? Me with my sweetheart Gosh! He's so cute right? I fall in love with him about that. Stop speak in English! Haha x) Gedik je nak speaking bagai -.- Sorry sebab lambat update entry pasal ni. Sudah sekian lama kitorang punya relay setahun baru nak update :p Alhamdulillah, setakat ni masih lagi dengan dia walaupun banyak sangat dugaan yang datang. Bersyukur sangat dekat Allah sebab dah kekalkan hubungan kitorang selama macam ni. Alhamdulillah sekali lagi sebab kitorang dapat tempuh semua dugaan ni sama², susah senang semua kitorang sama². Harap hubungan kitorang bukan setakat ni je, tapi sampai akhir hayat insyaAllah kalau memang Allah dah tulis jodoh kitorang bersama :') I really fall in love with my gelabah boyfriend Dia buat saya ketawa bila saya mula untuk menangis. Dia pandai tarik perhatian saya untuk sentiasa buat saya tersenyum, ketawa. Saya tahu dia berusaha untuk buat saya gembira setiap hari walaupun dia tak pernah tunjuk. Dia betul² ambil berat pasal saya. Dia tak pernah terlepas untuk ambil tahu saya dimana? Dah makan ke belum? Okay, dia tak pernah mengeluh jaga saya walaupun perangai saya kekadang suka menyakitkan hati dia. Nak manja² konon -.- Menyampah dengan diri sendiri, annoying kekadang dengan perangai sendiri. Tapi saya berusaha untuk elakkan daripada hati dia disakiti dengan perangai saya, sedaya upaya untuk faham perasaan dia. Harap dia perasaan semua tu :') Saya harap dia berubah. Bukan hanya terus menyakitkan hati saya tanpa perasaan, berubah sayang. Amin  Wan Khairul Faizie bin Mohd Rozi, terima kasih untuk setahun bersama saya Terima kasih sebab masih mecintai, sayangkan saya. Saya harap kita sampai ke akhir hayat, insyaAllah. Amin~


Lots of love,
Amy Ruhana 



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Hati♥
  • Berubah ☹
  • Happy 11monthsarry♡
  • Imissyouuuu❤
  • Happy Birthday WNA❤
  • Happy 10monthsarry◕‿◕♥
  • August♥
  • Disaat Aku Mencintaimu :'/
  • Happy 9months♥
  • Terima kasih Sayang♥