C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Untitled.
Saturday 27 October 2012 • 11:29 • 0 comments

Assalamualaikum, hai Harini rindu sangat dekat dia. Hmm, satu hari tak contact dia. Nak bbm, tapi kitorang dua bis dah habis. Nak mesej, tapi tak ada kredit. Call, tadi sebelum dia pergi kerja call. Tetiba mati pulak, bateri phone dia habis :( Okay, sedih. Baru nak borak dengan dia kejap, nak lepaskan rindu dengar suara dia. Tapi Allah tak mengizinkan, harini tak ada rezeki lagi. Tak apalah, sabar jelah dengan dugaan Allah :') Awak tak rindu saya ke? Hmm, kalau awak dapat rasa macam mana saya rindukan awak baguslah. Saya tersangat rindukan awak! Sangat²  rindukan awak! Saya nak jumpa awak, tapi ntah awak nak ke tak jumpa sayakan? Hmm, tak apalah. 9 November birthday awak yang ke-17 tahun, saya ingat nak celebrated dengan awak. Nak luangkan masa satu hari dengan awak masa tu. Tapi  petang saya dah kena gerak balik kg sebab abang sepupu saya kahwin. Allah tak mengizinkan lagi, mungkin ada hikmah semua ni. Mungkin Allah menjanjikan kebahagiaan untuk kitakan? Kita tak contact sehari pun mungkin Allah nak uji kita, Allah nak bagi kita saling merindui antara satu sama lain. Saya berdoa semoga awak dalam keadaan yang baik dan sihat :') Saya tak tahulah dalam perasaan saya ni risau atau pun perasaan rindu yang terlalu banyak terhadap awak. Sebab awak sebelum pergi kerja, kita tak sempat nak borak apa²  pun :( Mungkin saya risau, dalam masa yang sama saya rindu sangat dekat awak. Awak jangan lupa saya, saya pegang semua janji awak dekat saya. Awak cakap awak akan setia dengan saya, takkan tinggalkan saya lagi. Saya percayakan awak selagi awak tak hilangkan kepercayaan saya terhadap awak. Memang kadang²  saya ragu dengan awak, tapi saya cuba untuk tak ragu dengan awak. Saya cuba awak selagi saya boleh :') I do love you as long as you love me sayang Te amo Khairul :*

Lots of love,
Amy Ruhana  



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Selamat Hari Raya Aidiladha♥
  • 1year Anniversary♡
  • Hati♥
  • Berubah ☹
  • Happy 11monthsarry♡
  • Imissyouuuu❤
  • Happy Birthday WNA❤
  • Happy 10monthsarry◕‿◕♥
  • August♥
  • Disaat Aku Mencintaimu :'/