C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Untitled 2
Friday 16 November 2012 • 01:59 • 0 comments

Assalamualaikum, hai Sorry lambat update entry ni sebab wifi baru bayar. Haha, buat segan je cakap. Walaupun dah lambat, nak wish lagi birthday boyfriend kesayangan kita ni. Nak update jugak pasal birthday dia :3 Happy birthday yang ke-17 tahun sayang :* Iloveyousomuch sayang, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Saya harap hubungan kita kekal sampai akhir hayat, insyaAllah dengan izin Allah Saya rindu sangat dekat awak, nasib masa birthday awak haritu kita jumpa sebelum saya balik kg. Dapat jugak tengok muka awak lama², terlepaslah jugak rindu saya sikit dekat awak. Tadi pun kita jumpa jugakkan? Happy sangat saya dapat jumpa awak walaupun sekejap. Rindu sangat dekat awak, rasa nak peluk je awak :') Hm, awak terima kasih untuk harini ye sayang? Terima kasih sebab masih sudi nak jumpa saya. Walaupun awak bukan yang pertama muncul dalam hidup saya, tapi saya harapkan awak yang terakhir dalam hati saya sampai akhir hayat saya. Amin Awak jaga diri, saya sayang cinta awak sangat :* Lupa pulak, terima kasih untuk setahun sebulan sebab masih bersama saya lagi. Terima kasih untuk semuanya awak, terima kasih sangat :')

Lots of love,
Amy Hanaaa


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Untitled.
  • Selamat Hari Raya Aidiladha♥
  • 1year Anniversary♡
  • Hati♥
  • Berubah ☹
  • Happy 11monthsarry♡
  • Imissyouuuu❤
  • Happy Birthday WNA❤
  • Happy 10monthsarry◕‿◕♥
  • August♥