C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
1year 4months ❤
Thursday 7 February 2013 • 01:38 • 0 comments


Assalamualaikum, hai. Happy 1year 4months Anniversary Wan Khairul Faizie  Alhamdulillah, berjaya juga kita pertahankan hubungan ni sampai setahun lebihkan? Bersyukur sangat dekat Allah sebab masih mengizinkan kita untuk bersama lagi :) "Ya Allah, aku bersyukur kepada Mu kerana telah menemukan aku dengan dia. Dia masih mampu untuk menjaga, dah bertahan dengan perangai aku yg tak seberapa ini. Aku tidak sempurna dan bukan yg terbaik untuk dirinya. Tapi aku berusaha untuk menjadi yg sempurna dan terbaik untuk dia. Walaupun banyak dugaan yg melanda, kami tetap hadapi susah senang ini bersama. Perjalanan masih jauh, banyak lagi dugaan yg bakal aku tempuh. Apa saja dugaan dari Mu, akan kami tempuhi dengan penuh kesabaran selagi kami mampu. Jika benar dia jodoh ku, kau tunjukkanlah kebenarannya. InsyaAllah akan kami pertahankan cinta kami sejauh mana kami mampu. Ya Allah, terima kasih kerana telah membuka hati aku untuk memberi dia peluang walaupun sudah beberapa kali dia telah hancurkan hati ku. Peluang untuk kali terakhir ini dia telah berjaya membuktikan yg dia mampu hadapi semua ini bersama aku. Terima kasih atas segalanya ya Allah :') Akan aku bimbing dia ke jalan Mu walau besar mana dugaan sekali pun yg harus aku tempuh. Menilai dari rupa dan harta, itu tidak penting. Hati yg ikhlas mencintai seseorang itu penting untuk kita menilai. Aku berharap agar dia menilai aku dari hati, bukannya rupa." Saya akan cuba untuk memahami awak dan akan sentiasa di sisi awak bila awak perlukan saya untuk memberi sokongan. Saya akan mencintai, menyayangi, merindui awak setulus hati saya selagi saya milik awak. Saya berdoa agar Allah kekalkan hubungan kita sehingga hujung nyawa. InsyaAllah dengan izin Allah. Allah sentiasa membantu hamba-Nya. Amin Ya Rabbal Alamin~ Wan Khairul Faizie b. Mohd Rozi, terima kasih sebab jadikan saya suri di dalam hati awak :') Akan saya doakan semoga awak jadi peneman saya hingga hujung nyawa dan semoga Allah merahmati, kekalkan hubungan kita seperti Allah satukan Adam & Hawa, Yusof & Zulaikha dan Muhammad SAW & Siti Khadijah. Saya berjanji akan berusaha menjadi teman yg baik di sisi awak  

Lots of love,
Amy Ruhana 




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • 2013 ❤
  • Untitled 2
  • Untitled.
  • Selamat Hari Raya Aidiladha♥
  • 1year Anniversary♡
  • Hati♥
  • Berubah ☹
  • Happy 11monthsarry♡
  • Imissyouuuu❤
  • Happy Birthday WNA❤