C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Heart.
Thursday, 14 February 2013 • 00:03 • 0 comments



Dear blog, can I share something with you? It's about my heart. I'm hate this feeling! Why he's always make me cry? Always okay always! I'm tired of all this! I love him, but he made me hate him...... I try to be the best for him. But he will not appreciate all my sacrifices. Kenapa jadi macam ni awak? Handphone awak hilang bukan alasan untuk kita tidak berhubung. Awak..... Dengar tak saya cakap ni? Berhentilah daripada bagi alasan dekat saya. Saya dah penat, bosan dengan semua alasan awak. Penat dengan perangai awak. Semakin lama macam ni, saya rasa macam nak putus asa dengan semua usaha saya selama ni. Awak seronok, tapi saya? Hm awak tak pernah nak hargai hati saya. Saya sedih awak layan saya macam ni. Awak ketepikan hati saya, awak mula abaikan saya. Saya ni dekat depan mata awak macam wujud, tak wujud je. Saya tak tahu lepas ni nak buat apa lagi.... Saya buntu awak... Hm saya tahun ni exam besar awak. Saya penat dengan nak study, siapkan homework, fikir pasal awak.... Awak? Kenapa awak buat saya macam ni? Ya Allah, apa lagi dugaan yg engkau nak beri kepada aku lagi? Cukuplah dengan semua dugaan ni.... Hm aku penat ya Allah untuk tempuh semua ni seorang. I do really miss him! Miss him! Miss him! Ya Allah, bagilah kekuatan kepada ku untuk tempuh semua dugaan di dunia ini.... Aku berharap agar engkau dapat membuka pintu hati dia untuk berubah, sedar akan kewujudan aku dalam dirinya. Ya Allah, aku amat menyayangi Mu lebih dari apa pun. Kau yg hidupkan aku di dunia ini, kau memberi aku kekuatan untuk terus berjuang, kau memberi aku bernafas tiap hari. Aku bersyukur menjadi hamba Mu. Ya Allah, kau berilah petunjuk kepada ku atas semua dugaan yg aku hadapi ini. Kau berilah aku kesabaran untuk tabah hadapi semua dugaan ini. Ya Allah, aku mencintai dia. Aku mencintai dia :') Hm ya Allah, terima kasih atas semuanya yg kau telah berikan kepada ku selama ini. Aku bersykur kerana kau telah temukan aku dengan dia. Terima kasih ya Allah.... Amin Ya Rabbal Alamin~ 

Lots of love,
Amy Ruhana



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • 1year 4months ❤
  • 2013 ❤
  • Untitled 2
  • Untitled.
  • Selamat Hari Raya Aidiladha♥
  • 1year Anniversary♡
  • Hati♥
  • Berubah ☹
  • Happy 11monthsarry♡
  • Imissyouuuu❤