C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Untitled 4
Sunday, 24 March 2013 • 22:52 • 0 comments

Assalamualaikum, hai  Awak, saya mintak maaf kalau awak sakit hati dengan apa saya cakap sebelum ni. Hm saya ingat harini kita boleh borak macam selalu lepas awak balik dari Langkawi, tapi saya tengok awak macam nak taknak je layan saya. Haritu masa awak dekat sana, okay je awak bagi semangat dekat saya lagi jangan putus asa. Tapi sekarang? Hm tadi saya call, awak cakap saya dah putus asa tak apa...... Hm maknanya awak memang dah taknak bersama dengan saya lagikan? Lepas kita dah masuk 1tahun 5bulan 2minggu 4hari, awak nak tinggalkan saya macam tu je? Awak dah berhenti cintakan saya macam selalu? Awak dah berhenti sayang saya macam selalu? Awak dah berhenti rindu saya macam selalu ke? Hm awak jawablah.... Kenapa awak senyap? Kenapa awak taknak jawab soalan saya? Saya tahu awak dah penat jawab semua soalan saya.... Saya tahu awak dah penat sangat nak layan perangai saya yang ntah pape nikan? Awak tinggalkan saya, tapi saya takkan pernah berhenti cintakan awak sebab awak cinta pertama saya dan saya harap awak cinta terakhir saya sampai akhir hayat insyaAllah :') Saya taknak menyusahkan awak dah, saya taknak bebankan awak. Kalau betul hati awak masih ada saya, awak masih cinta sayang saya macam dulu, saya nak Allah tunjukkan kebenaran tu depan saya. Amin Ya Rabbal Alamin~ 

Lots of love,
Amy Ruhana



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Untitled 3
  • Heart.
  • 1year 4months ❤
  • 2013 ❤
  • Untitled 2
  • Untitled.
  • Selamat Hari Raya Aidiladha♥
  • 1year Anniversary♡
  • Hati♥
  • Berubah ☹