C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
New ♥
Thursday, 25 July 2013 • 06:22 • 0 comments

Assalamualaikum, hai stalker. Dah lama tak update blog, hari ni baru rajin nak update. Sekarang ni kita berada di bulan Ramadhan, puasa hari yang ke-16. Sekejap je dah sampai pertengahan bulan Ramadhan kan? Tanpa kita sedar, cepat masa berlalu. Tup tup nanti dah SPM sebenar, lepas raya ni ada trial SPM pula tu. Memang tak berayalah cerita dia tahun ni. Tadi ada teknik menjawab Matematik dekat sekolah, cikgu dari SMK (P) Air Panas yg datang mengajar kitaorang. Dia ada cakap "Raya kita lepas tamat SPM, masa tu berayalah sakan." Tak ada maknanya nak beraya sakan, lepas tu je dah kena teruskan kehidupan baru sebelum masuk ke alam dewasa. Hm sejak kebelakangan ni susah nak fokus untuk belajar, terlalu banyak fikirkan masalah dengan Khairul. Dugaan Allah kan bulan puasa pun kena? Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk hadapi semua ni, aku hambaMu yang tidak terdaya untuk tempuh semua dugaan ini tanpa bantuan Mu ya Allah. Awak selalu cakap pasal sabar awak, hmm sabar saya ni macam mana? Yg dah terlalu banyak kecewa dengan perangai awak, yg dah terlalu banyak patah hati disebabkan awak, yg selalu kemurungan disebabkan awak dan yg selalu menangisi kekecewaan kerana awak. Awak tahu tak apa yg jadi semuanya tak dirancang, Allah yg bagi ujian macam ni dekat hubungan kita. Terkadang percakapan awak melampaui batas sampai saya keluarkan bahasa kasar dekat awak, selama ni saya tak pernah ada niat langsung untuk maki awak sesuka hati. Tapi disebabkan hati yg dah terlalu sakit, hmm bahasa kasar tu keluar dari mulut saya. Awak pun selalu sangat cakap macam-macam pasal sayakan? Cakap saya perangai tak matang, macam budak kecil, kuat cemburu, suruh saya pergi "MAMPUS", sebabkan percakapan awak macam tulah saya balas balik. 

Saya teringat semua janji awak yg lepas, hmm tapi semuanya tak menjadi kenyataan pun awak. Semua janji awak terhadap saya tu musnah dengan sekelip mata. Kenapa awak? Kenapa macam ni? Hm awak jawablah saya tanya........... Hm saya rindu sangat-sangat dekat awak yang dulu, kita yg dulu sentiasa bahagia tanpa persengketaan. Memanglah setiap perhubungan ada salah faham, bergaduh semua tu, tapi kita dah jauh sangat awak..... Hm dah bukan macam yg dulu... Awak yg dulu selalu ungkapkan perkataan yg indah buat saya, awak yg dulu terlalu takut kehilangan saya, awak yg dulu anggap saya paling bermakna dalam hidup awak, awak yg dulu sentiasa meluahkan perasaan kasih, sayang dan cinta kepada saya, awak yg dulu sentiasa berada di samping saya walau jauh mana pun saya berada, awak yg dulu faham akan hati saya, awak yg dulu tak pernah tinggikan suara terhadap saya...... Hm banyaknya perubahan terhadap diri awak.... Mungkin salah saya awak jadi macam nikan? Salah saya sebab terlalu cemburu, terlalu mengatur awak, terlalu emo, terlalu manja...... 


Saya tak pernah ada niat nak mengongkong awak, tapi saya tetap pada janji kita yg dulu. Janji yg saya takkan ada kena mengena dengan apa yg awak tak suka, begitu juga awak. Tapi semuanya musnahkan? Salah saya sebab selalu melakukan kesilapan tanpa disengajakan.... Kalau awak baca luahan hati saya ni, saya nak bagitahu yg saya rindukan awak... Tetapi awak tidak boleh menandingi rindu saya terhadap Allah SWT, dia selalu rindukan hamba dia awak... "Ya Allah, kau sampaikan rindu aku kepada seorang kekasih penyejuk hatiku yang bakal menjadi Imam ku pada suatu hari nanti, sampaikan juga salam sayang dan cinta ku terhadap dia. Amin Ya Rabbal Alamin~" Bila tiba masa saya pergi nanti, awak jaga diri ya? Cari seorang bakal makmum yg terbaik untuk hidup awak, yg boleh membawa awak ke jalan Allah SWT. Awak, satu saya nak ingatkan... Jangan lupa Allah, kalau ada masalah mengadu dekat dia ya? Dia sentiasa dengar luahan hati kita, dia tak pernah jemu awak.. Awak, jangan pernah tangisi pemergian saya kalau satu hari nanti saya pergi.. Awak sedekahkan doa untuk saya tiap hari jika benar terjadi akan pemergian saya ya? Awak, terima kasih sebab masih menyintai, menyayangi saya.... Terima kasih ya Allah :') Assalamualaikum.




PAST
MY WORDS;
Hai, I from pluto. My UFO was break down. My age 11200 years old. I have 12 mother. My birth date 12/12/2090. I just want to say behave with me because I have 2pair screw driver as my hand. Bhahahahahaha..

OUR LOVE STORY;
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
OTHERS;


>> Cry is the best thing.
date : 25/7/2013
at: 9:38 pm


>> Period pain xC
date : 30/03/13
at: 6 pm


>> Overnight.
date : 30/03/13
at: 2 am


>> Homework!
date : 29/03/13
at: 10 pm


>> Islam itu indah ♡
date : 29/03/13
at: 5 pm


>> Dapat blogskin baru
date : 29/03/13
at: 4 pm


>> Jumpa cipanzi
date : 27/03/13
at: 7 am

BLOG ARCHIVE;

  • Homework!
  • Salam Jumaat ♡
  • Untitled 4
  • Untitled 3
  • Heart.
  • 1year 4months ❤
  • 2013 ❤
  • Untitled 2
  • Untitled.
  • Selamat Hari Raya Aidiladha♥